Koho hledáme a co vás čeká?
V INFASTu budujeme stabilní obchodní společnost s doplňky a příslušenstvím pro stavební systémy, pracovními pomůckami a nářadím, se stabilní základnou stálých odběratelů na celém území celé ČR.
V týmu budete spolupracovat s obchodním referentem, nákupčím a obchodním ředitelem. Kancelář a celý tým má zázemí v Plzni a Pardubicicíh, ale náš byznys se odehrává v celé ČR.
Na začátku vás čeká oslovování stávajících klientů. Abyste co nejdříve zvládli pojmout náš sortiment a rychle se zorientovali, budete mít k dispozici komplexní školení. Po adaptaci je pak práce zaměřená především na péči o stávající klienty a akvizici nových klientů.
Do týmu nám dobře zapadnete, pokud vás baví komunikace se zákazníky, akvizice nových zákazníků – nebojíte se zavolat na neznámé místo, dokážete rozpoznat obchodní příležitost a umíte aktivně nabídnout řešení. Velmi důležitá je cílevědomost a schopnost dosahovat vytyčených cílů – nespokojíte se s druhým místem.
Kvalita je u nás před kvantitou, jen tak můžeme být našim klientům dobrými obchodními partnery. Nečeká vás 15 schůzek denně, ale efektivní propojení obchodu a trochu poctivého zadávání informací do interního CRM systému.
Co práce v obchodu v INFASTu obnáší?
- Péče o svěřené portfolio firemních zákazníků.
- Budování dobrých a dlouhodobých vztahů s novými i stávajícími klienty.
- Plnění nastavených obchodních plánů a dalších dílčích cílů.
- Hledání a nabídka vhodných řešení individuálně pro každého klienta na míru dle jeho potřeb
- Analýza trhu.
- Akvizice nových odběratelů z leadu v CRM nebo prostřednictvím marketingových aktivit firmy.
- Stimulace odběratelů k poptávání.
- Reprezentování organizace na jednáních se stálými obchodními partnery, potenciálními zákazníky a dalšími subjekty.
- Proaktivní návrhy na změny interních procesů.
Co vám nabízíme?
- Máme fixní složku, pohyblivou složku mzdy a odměny – na reálně nastavených obchodních cílech. Máte tedy svou stabilní jistotu a za super výkon i odměny.
- Důkladné zaškolení na pozici – nemusíte mít obavu, že bychom vás hned hodili do vody.
- Pružná pracovní doba od pondělí do pátku.
- Žádné call scripty, kterých se musíte za každou cenu držet.
- Prostor pro vlastní iniciativu – nebojíte se ozvat, když je potřeba něco řešit naopak oceníme proaktivní přístup, nový nápad a chuť pouštět se do nových věcí
- Skvělou příležitost nastartovat kariéru.
- Týmovou spolupráci a pohodovou partu kolegů, kteří rádi poradí a po práci jdou spolu posedět.
- Práci, která má smysl – neexistuje člověk, ketrý by ke svému životu nepotřeboval náš výrobek nebo službu.
- 5 týdnů volna, 3 sick days, systém cafeterie, příspěvek na stravu, občerstvení na pracovišti a další výhody.
- Automobil i k osobním účelům.
Jaký je váš profil?
- SŠ/VŠ vzdělání
- Výhodou je praxe v oblasti prodeje
- Dobrá uživatelská znalost MS Office – Excel, Word
- Proaktivní člověk s vynikajícími vyjednávacími, analytickými, komunikačními a organizačními schopnostmi
- Ambiciózní osobnost zapálená pro oblast nákupu a s tahem na branku
- Chuť na sobě pracovat, být „nejlepším“ v oboru a měnit věci k lepšímu
- Schopnost umět se rychle rozhodovat a prosadit se
- Přátelská osobnost s týmovým duchem, časová flexibilita
- Vlastnit platný řidičský průkaz (sk. B) – běžný řidič
Máte-li obchodní myšlení, motivuje vás plnit obchodní plány a chcete se stát součástí našeho týmu, napiště e-mail nebo zavolejte, a rádi vás mezi námi přivítáme :)
Máte jiné představy?
Prohlédněte si ostatní volné pozice a vyberte si svou práci snů. Nebo nám rovnou pošlete svůj životopis. Podíváme se na něj a ozveme se.